İçerik yayınlamanın “paylaş” butonuna basmaktan fazlası olduğuna inanıyoruz. İçeriğin doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişiye ulaşması için yayın kaynaklarımızı da içeriğimizi de optimize etmemiz gerektiğini savunuyoruz. Müşteri ihtiyaçlarına göre içeriğimizin etkisini güçlendirmek, farklı kitlelere ulaşmak için takipçi sayısı 40 milyonu bulan dağıtım ağımızdan faydalanıyoruz. Kampanyanın “omni-present”, yani her yerde aynı anda var olması gerektiği durumlarda içeriğimizi yüksek sayıda konvansiyonel medya kaynaklarına ulaştırıyoruz.
Sosyal Medya Optimizasyonu : Günümüz dijital mecralardaki algoritmaların temel çalışma prensibinin “önerme” ve “keşfedilebilirlik” üzerine kurulu olduğunun farkındayız. Bu yüzden hem yayın kaynaklarımızın izleyicinin dikkatini maksimum derecede çekebilir şekilde dizayn edilmesinin, hem de içeriğe yayınlandığı mecraya göre yapılacak SEO çalışmasının hayati önem taşıdığını gözlemliyoruz. Dolayısıyla tüm mecraları ve içerikleri kendi doğalarına, kendi ihtiyaçlarına göre optimize ediyoruz.
Dağıtım : Doğru bir dağıtım ile yeni açılmış kanalların çok kısa sürede yüksek abone sayılarına ulaştığına, yeni yayınlanmış videoların milyonlarca izlenme aldığına defalarca şahit olduk. Bu yüzden kendimize takipçi sayıları toplamda 40 milyonun üzerinde olan bir dağıtım ağı oluşturduk, kampanya ihtiyaçlarına göre bu kaynakların demografik yapılarını kategorize ettik.
PR : Nispeten genç sayılan iletişim biliminin kitleler üzerinde ne gibi etkilere sahip olduğuna, bir mesajın kalabalığın içine nasıl düştüğüne ve nasıl yayıldığına dair bilimsel bir meraka sahibiz. Tüzel bir öğenin kitlelerin nazarında bir kimliğe, bir varlığa, bir yüze dönüşmesinde yer almak, bu kimlik ile milyonlarla iletişim kurmak, bu iletişimin geri dönüşlerini izlemek bizim için oldukça heyecan verici.
Konvansiyonel medyanın dijital medyaya kaydığı dönemi hayranlık ve şaşkınlık ile izlediğimiz bir dönemdeyiz. Eskiden gelen kültürün var olanı nasıl sürekli yeniden yarattığının farkındayız. Bu yüzden konvansiyonel yapım tecrübemizi ve kültürümüzü yeni medya anlayışıyla harmanlıyoruz. Prodüksiyonumuzu daha hızlı, daha samimi, daha etkili tasarlarken organizasyona, disipline ve finans yönetimine en büyük önemi veriyoruz.
Prodüksiyon Tasarımı : İyi bir prodüksiyonun çok farklı disiplinlerde bilgi, birikim ve network gerektirdiğini düşünüyoruz. Halihazırda sahip olduğumuz birikimi ve anlayışı yeni yöntemler, teknolojiler, dünyanın dört bir yanından bakış açılarıyla zenginleştirmeye çalışıyoruz.
Reji : Bireysel başarıdan çok takım başarısına inanıyoruz. İyi bir yapımın en önemli gerekliliğinin de iyi bir reji olduğunu biliyoruz. Bu yüzden rejisörlerimizi sürekli geliştiriyor, kendimizi yapım ekiplerine maksimum verimi, müşteriye en büyük konforu sağlayabilecek şekilde organize ediyoruz.
Yapım Servisleri : Medya içeriğinin günümüzde ne kadar çeşitlendiğinin, bu durumun da müşteri bazında birbirinden çok farklı ihtiyaçlar doğurduğunu gözlemliyoruz. Bu yüzden müşterilerimize üretim, yapım, post prodüksiyon süreçlerini tek başına yapabilen videomaker planlarından dev bir plato ve oldukça sofistike çekim ekiplerinin yer aldığı paketler sunabiliyoruz.
İdeal içeriği yaratmak için önce kapsamlı bir dinleme yaparız. Bu verileri yaratıcı gücümüz ve dijital medyadaki tecrübemizden gelen edinimlerle birleştirir, ortaya konsept tasarımları çıkarırız. Konseptin sürdürülebilirliği için bir metodoloji üretir, bu metodolojiye göre içerikleri yazarız. Ortaya çıkan projenin her detayını stilize eder, uygulamaya hazır hale getiririz.
Konsept Tasarımı : İyi bir proje fikrinin iyi bir okumadan geldiğini, farklı filtrelerden geçerek olgunlaştığını, kullanıcı üzerinde yapılan testlerle ideal hale geldiğini ve hiç durmadan gelişebildiğini düşünüyoruz. Bu yüzden fikri üretmeden önce fikri ortaya çıkaracak verileri topluyoruz. Yaratıcı enerjimizi bu verilere göre kanalize ederek yere sağlam basan fikirler üretiyoruz. Bu fikirleri ince bir elekten geçiriyor, diyalektik olarak ele alıyor, hedeflenene en uygun hale getiriyoruz.
Yaratıcı Yazarlık : Her gün büyüyen ve değişen dijital medyada iyi bir içeriğin değil, iyi bir bakış açısının hayatta kalabileceğini düşünüyoruz. Bu yüzden içeriklerimizi çeşitli alan ve disiplinlerde kendini ispatlamış, dijital medyanın doğasını ve dinamiklerini iyi tanıyan bir yazar ekibiyle üretiyoruz.
Grafik Tasarım : Medya içeriklerinin bu kadar yoğun olduğu bir dönemde, işimizin ilk aşamada ayırt edilebilmesini sağlayacak şeyin işimizin görünüşü olduğunu biliyoruz. Dijital medya stilinin de kendine has, tanım yerindeyse bon chic bon genre bir stilinin olduğunun farkındayız. Bu yüzden sunumlarından dekoruna kadar her detayın samimi, stilize hale gelmesini sağlıyoruz.
Günümüzün en önemli başarı stratejisinin “dene – ölç – değiştir” döngüsü olduğunu savunuyoruz. Bunu yaparken ilk aşamanın da verileri tespit edebilme ve okuyabilme yeteneği olduğunu düşünüyoruz. Bu yüzden tüm platfomların metrik panellerini çok iyi tanıyor, tüm web’i anlık olarak dinleyen sistemlere sahip iş ortakları ile çalışıyoruz. Platform verilerini düzenli olarak anlamlandırıyor, sizinle ilgili bir ifadenin geçtiği her gönderiyi tespit ve kategorize ediyoruz. Bu verilerden yola çıkarak size neyin çalışıp neyin çalışmadığını söylüyor, işinizin başarısı için kısa ve uzun dönemli stratejiler üretiyoruz.
Dijital Strateji : Bir strateji üretmek için öncelikle sizi sizden daha iyi tanımamız gerektiğine inanıyoruz. Hedefleriniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda sıkı bir araştırmaya girişiyor, pazardaki tüm verileri topluyor, sizin ve işiniz için anlamlı hale getiriyoruz. Önce vizyonunuzu tanıyor, buna göre stratejiler üretiyor ve taktikleri belirliyoruz.
İtibar Yönetimi : Verileri anlık olarak tarayıp anlamlandırabilmenin günümüzün en büyük avantajlarından biri olduğunun farkındayız. Sosyal medya kaynaklarınızın performansını sürekli olarak takip ediyor, yorumluyor, kendini kanıtlamış taktiklerle yolunuza doğru devam etmenizi sağlıyoruz. Web’i anlık olarak tarayan, sizin hakkınızdaki içerikleri duygusal tonlarına göre kategorize eden sistemlere sahip iş ortakları ile çalışıyor, böylece iş birliğimizde hem krizleri başlamadan kontrol altına alabileceğimiz, hem de mesajınızı kapsamlı olarak yönetebildiğiniz bir ortam sunuyoruz.
İzleyici Kitlesi Geliştirme : Onlarca kanalı büyütmüş, Facebook ve YouTube partnerlikleri yapmış bir ekip olarak sosyal medya kullanıcısının doğasının, davranışlarının, iyi bir içeriğin nasıl olması gerektiğinin, iyi bir içerik üretim sisteminin nasıl kurulması gerektiğinin ve içeriğinin en etkili şekilde nasıl yönetilmesi gerektiğini konusunda yoğun know how sahibiyiz.